Conacul de la Mircești - versul lui Alecsandri



E ușor să pui etichete unui popor, în funcție de o mână de comportamente deviante. Eu am ales să nu fac asta, cam de pe vremea în care mi-am descoperit, încet, țara și istoria. Iar dacă astăzi cei care privesc la tarele acestui neam nu se mai satură să arunce cu noroi, eu prefer să spăl acest noroi, aducându-le aminte de ce e România frumoasă.

Suntem în anul 2008 și eu pășesc pentru prima dată pe meleagurile conacului de la Mircești, județul Iași, unde Vasile Alecsandri, unul dintre poeții de vază ai acestui popor și-a petrecut o mare parte din viață. Desigur, dacă vrei să fii cârcotaș și să cauți motive pentru a nu ajunge aici, drumul ți le oferă la orice pas. Poate doar în ultimul an să se fi reabilitat infrastructura, însă chiar până anul trecut drumul era destul de stricat până în apropierea conacului.

Citește mai departe, aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu