Femeie, Provocare și Adevăr la Constanța



Să vă povestesc despre Mery Mambet: un bulgăre de energie, o femeie excepțională care în seara aceasta a mai organizat la Constanța un eveniment frumos și de excepție: Femeie, provocare și Adevăr!

Alături de Mery a fost și dna Dr. Aurora Crăciun care ne-a prezentat o nouă abordare holistică a corpului uman și raportării noastre la afecțiunile medicale.

Dar să vă mai spun despre Mery care, mie cel puțin, mi-a câștigat și respectul și prietenia prin ceea ce face. Este un om sufletist care știe să împartă Bucurie și Adevăr celor din jur, necondiționat, un om care a înțeles că și în Constanța este nevoie de evenimente frumoase, dedicate și, mai ales, a vrut să ofere publicului constănțean un plus de valoare prin evenimentele pe care le organizează! 

Să vă mai spun că în cadrul evenimentului organizat de Mery am vorbit despre noul meu proiect Eu și Endometrioza și am mai pus astfel încă o cărămidă la conștientizarea acestei afecțiuni nu doar în rândul medicilor ci și în rândul publicului larg? 

Să vă mai spun și că la această întâlnire au participat medici cito-patologi, oftalmologi, pediatri, bloggeri, femei de afaceri care au aflat lucruri prețioase despre Eu și Endometrioza, despre întâlnirile Eu și Endo și, mai ales, despre Endometrioză?

Îți mulțumesc, draga mea prietenă pentru această seară, pentru invitație și pentru tot sprijinul tău! Și nu în ultimul rând Gabrielei Filimon de la Yves Rocher pentru mărțișor și tuturor sponsorilor care au oferit cadouri celor prezenți! 

Bravo Mery! La cât mai bune întâlniri reușite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu